Tas, kas rūpinasi ne mityba, bet vaistais, švaisto gydytojo talentą. (Kinų patarlė)

Jogurto gėrimai ieškantiems
lengvumo miesto ritme

Miestietiškam gyvenimo būdui sukurti Vilkyškių pieninės jogurto gėrimai YOGA – skanus ir lengvas sprendimas tiems, kas renkasi sveikesnę gyvenseną. Šiuose produktuose gausu citrusinių vaisių skaidulų, kurios gerina žarnyno veiklą, padeda kontroliuoti cholesterolį ir nepriaugti nereikalingų kilogramų. Gyvos jogurto bakterijos taip pat naudingos virškinimui, be to, stiprina imunitetą.

YOGA gėrimai išsiskiria ne tik įdomiais skoniais, bet ir savo sudėtimi, nes juose nėra glitimo, krakmolo, dažiklių ar sintetinių kvapiųjų medžiagų.

YOGA gėrimai – gaivumo ir natūralumo gurkšnis tavo organizmui.

Su juodaisiais ir raudonaisiais
serbentais

  • Lietuviškų sodų rezidentai juodieji serbentai – tikri uogų čempionai. Savo turimų vitaminų, mineralų ir kitų naudingųjų medžiagų kiekiu jie lenkia beveik visas kitas uogas. Vitamino C juose net 7–8 kartus daugiau nei citrusiniuose vaisiuose! Taip pat juodosiose uogose gausu vitaminų E, P, B, K, A, folio rūgšties, geležies, magnio, fosforo. Ypač daug kalio, kuris teigiamai veikia širdies, kraujagyslių, inkstų darbą. Be to, šių serbentų sudėtyje esančios organinės rūgštys gerina virškinimą, o chlorogeno rūgštis saugo nuo virusų ir bakterijų.
  • Raudonuosiuose serbentuose gausu vitamino C, taip pat vitaminų A, E, P, B1, fosforo, seleno, magnio, vario, mangano, kalio. Šios uogos – dosnus su vėžinėmis ląstelėmis kovojančių antioksidantų šaltinis. Taip pat raudonieji serbentai turi geležies, kuri reikalinga kraujagyslių sistemai.
  • Gaivus jogurtas ir smagi serbentų rūgštelė – skonis, vertas paragavimo.

Su obuoliais ir mandarinais

  • Ne veltui sakoma: „vienas obuolys per dieną – gydytojai be darbo”. Šie vaisiai ypač naudingi organizmui, nes juose gausu ląstelienos, geležies, mangano, kalio, natrio, kalcio. Itin vertingos obuoliuose esančios tirpiosios skaidulos – pektinai, kurie gali sumažinti ląstelėse blogojo cholesterolio (MTL) kiekį ir padeda reguliuoti cukraus kiekį kraujyje.
  • Ištisus metus Kalėdomis kvepiantys mandarinai – sraunus vitaminų šaltinis. Juose daug vitaminų C, D ir K, kurie svarbūs ne tik imunitetui, bet ir gerina apetitą, skatina medžiagų apykaitą. Šie vaisiai saugo nuo mikrobų, o jų eterinis aliejus dovanoja gerą nuotaiką, taigi ir dažnesnę šypseną.
  • Obuoliai, mandarinai ir jogurtas – ištisa skonių paletė, kurioje puikiai dera saldumas, rūgštumas ir gaiva. Patirkite dar vieną YOGA skonio atradimą!

Su citrinomis ir alavijais

  • Alavijas, neretai vadinamas tiesiog „Aloe vera“, visame pasaulyje garsėja savo gydomosiomis savybėmis. Tai puikus imuniteto sargas, nes jo ginklų arsenale – vitaminai A, B1, B2, B6, B12, C ir E, folio rūgštis ir niacinas. Alavijas kupinas mineralų: vario, geležies, natrio, kalcio, cinko, kalio, chromo, magnio ir mangano. Šio augalo sultys naudingos virškinimo sistemai, padeda reguliuoti kūno svorį ir įkvepia gerą savijautą. Alavijas mažina rėmens graužimą, artritą ir cukraus kiekį kraujyje.
  • Žodis citrina neatsitiktinai prasideda c raide – šis vaisius yra vitamino C sinonimas. Visi žinome, kad vitaminas C stiprina imunitetą, taip pat veikia kaip antioksidantas, todėl stabdo senėjimo procesą ir mažina riziką susirgti vėžiu. Be to, citrina skatina apetitą, gerina virškinimą ir didina kraujagyslių elastingumą.
  • Citrina ir alavijas puikiai „sutaria“ ne tik rūpindamiesi žmogaus organizmu. Alavijas sušvelnina citrinos rūgštelę, todėl šis derinys dovanoja jums nuotykių kupiną YOGA gėrimo skonį.

Į grožį ir sveikatą keliaukite
skaniai su jogurtu

Sukurti jogurtą YOGA įkvėpė pasaulyje vis labiau populiarėjanti funkcinio maisto tendencija. Funkciniu maistu vadinami mums įprasti ir pamėgti produktai, papildyti įvairiais organizmui naudingais komponentais: maistinėmis skaidulomis, vitaminais, mineralais, gerosiomis bakterijomis ar kitomis sveikatai gera linkinčiomis medžiagomis.

Jogurtas YOGA – gardus skaidulų šaltinis. Jame gausu lietuvio akiai pažįstamų, bet per mažai vartojamų avižų, linų sėmenų, moliūgų ir kitų gamtos dovanų. Kiekviename jogurto indelyje yra ne mažiau nei 6 g maistinių skaidulinių medžiagų. Rekomenduojama jų paros norma: 10–30 g. Maistinės skaidulos, gaunamos iš cikorijos inulino – tai prebiotikas oligofruktozė. Prebiotikai padeda probiotikams

Vilkyškių jogurtas YOGA padės patikėti, kad tai, kas sveika, gali būti skanu.

Su obuoliais ir avižomis

  • • Obuoliai labai vertingi, nes juose gausu ląstelienos, mineralinių druskų (geležies, mangano, kalio, natrio, kalcio) ir ypač pektinų. Medicininiais tyrimais nustatyta, kad pektinas iš virškinamojo trakto šalina bakterijas ir sunkiuosius metalus, reguliuoja cholesterolio kiekį kraujyje.
  • • Lotynų kalba pavadinimas „avižos“ reiškia ‚būk sveikas“ – jose gausu naudingų maistinių skaidulų, ląstelienos, vitaminų. Avižose yra medžiagų, stiprinančių širdį, plaučius, skrandį ir nervus, o šių grūdų apvalkaluose – medžiagų, mažinančių cukraus kiekį kraujyje. Valgant avižų produktus, išsivalo organizmas, normalizuojasi medžiagų bei riebalų apykaita.

Su vanile ir skrudintomis linų sėmenimis

  • • Linų sėmenų produktai yra natūralus sveikatos ir grožio šaltinis. Linų sėmenyse gausu amino rūgščių, baltymų bei dietinių skaidulų.
  • • Linų sėmenys naudingi ir sąnariams. Jie gerina organizmo funkciją pasisavinant kalcį. Linų sėmenų produktuose esančios veikliosios medžiagos padeda skaidyti riebalus ir paverčia juos energija.

Su svarainiais, moliūgais ir dribsniais

  • • Nedaug augalų savo naudingomis savybėmis gali prilygti svarainiams. Juose daug pektininių junginių, fruktozės, gliukozės, kalio, geležies, kalcio, fosforo, vario druskų. Svarainiuose yra labai gausu vitamino C, todėl jie liaudyje dažnai vadinami lietuviškąja citrina.
  • • Moliūgas yra ypač vertingas dietinis ir gydomasis produktas. Jame yra B, C, E, D, PP vitaminų grupės, taip pat reto vitamino T, kuris pagreitina apytakos procesus organizme. Ši daržovė taip pat naudinga esant kepenų, inkstų ligoms, reguliuoja virškinimą, padeda išvengti širdies kraujagyslių ligų ir hipertonijos. Moliūguose gausu pektino, kuris iš organizmo šalina cholesterolį.